POLITIKA KVALITETA
- Naše usluge i proizvodi potpuno zadovoljavaju zahteve propisa, standarda i očekivanja kupaca.
- Vrhunski kvalitet se realizuje uz istovremeno sniženje troškova, povećanje efektivnosti, efikasnosti, produktivnosti i profita.
- Menadžment kvaliteta je zadatak i odgovornost rukovodilaca svih nivoa i svakog zaposlenog.
- Timski rad rukovodilaca i zaposlenih obezbeđuje besprekorno odvijanje svih poslovnih procesa.
- Klima saradnje, poverenja i pripadnost firmi se zasniva na uključivanju zaposlenih u kreiranje i poboljšavanje poslovnih procesa, usluga i proizvoda.
- Razvijanje svesti svakog zaposlenog o važnosti posla koji obavlja i načinu na koji doprinosi preduzeću
- Planiranje, preventiva i poboljšavanja su prepoznatljiv stil rada u organizaciji.
- Ko prestaje da bude bolji, prestaje da bude dobar – je izreka koja je osnov u realizaciji radnih aktivnosti svakog člana našeg kolektiva.
- Usklađen održiv razvoj, zaštita čovekove okoline, štednja prirodnih resursa, bezbednost i zaštita zdravlja u toku rada predstavljaju obavezu rukovodstva i svih zaposlenih.
- Sprovođenje ove politike i dostizanje nove organizacione kulture i kompetentnosti se podržava odgovarajućim programima obrazovanja, obuke i motivacije svih zaposlenih.